我好多朋友都知我有呢個病,但係都未必知係咩??

我由有呢個病到依家係長期病患者都經歷咗好耐 (真係有十年八年!!)

初時有呢個病嘅時候應該仲係我中學時期。不過當時嘅病徵只係瘦咗,無咩其他。所以都唔知自己有病!! 後來不經不覺又肥番……所以更加唔覺有問題!!

到大學時期有次暴瘦 (一個月瘦13 磅),而且久唔久仲個心狂跳 (係坐坐吓上堂,一分鐘心跳到120-140下!!) 個人好不安,唔知咩事!! 去睇醫生,佢只係安排我去醫院做心電圖。最後因為結果正常!! 醫生比咗啲血壓藥我,叫我有需要嘅時候食!! 再唔得,就去急症室再照心電圖!! 所以又係不了了之!!

直到下一次暴瘦 (又係一個月瘦十幾磅) ,個心又狂跳!! 心情好燥,時時發脾氣!! 最恐怖係我食超多嘢都唔肥!! (我當時食哂一碟飯,仲可以食埋我個朋友食剩嗰啲飯!! 仲要唔夠兩個鐘又開始好餓!!) 仲有手震得好利害,差唔多連字都寫唔到。

再一次去睇醫生啦。今次個家庭醫生一開始就問我有無抽血驗甲狀腺。就係咁,我終於知自己有甲狀腺分泌失調 (即係大頸泡)。仲要係分泌過多 (即甲亢)。

因為個醫生知我要食一段時間藥,就轉介我去政府醫院睇啦!! [個醫生都算有良心!!]

一般人食一年半藥(一個療程)之後就會好番!! 唔需要有其他跟進!! 我都響食完一年半之後就無回復正常!! 但係一開始食番藥就開始肥番….  (因為啲新陳代謝慢番,所以就肥番哂之前瘦嗰啲!!)

過咗唔夠一年正常之後又開始過……….(明天續!!)