2005 年左右- 因為肥番,所以就減肥啦!! 不過我同一時間睇中醫、西醫同營養師!! 大前題係唔可以影響我個甲狀腺!! 不過可惜,減完唔係好耐,我個甲狀腺真係番發!! 就瘦到好似下面啲相咁!!

攝於關島

攝於關島嘅「天涯海角」

除咗個樣殘咗啲都ok啦!!

不過就因為呢件事,我就唔敢再食藥減肥啦!!

今次復發我又番去睇政府醫生,佢今次仲轉咗我去睇甲狀腺專科潻!

所謂嘅專科醫生就經常叫我做放射治療!! 但係我都無理,一直食藥!! 我仲係自己醫自己咁……因為我食咗啲甲狀腺藥好耐!! 都知可以加可以減,慢慢減到最後可以試停藥!! 如果甲狀腺分泌無食藥都可以去番正常就叫做好番!!

所以食咗大半年藥之後,我問醫生可唔可以減藥!! 醫生反問我:「你想減藥呀?? 好呀! 試吓啦!!」就係咁,我自己醫自己!!

同埋好多人都唔知!! 政府甲狀腺專科全港只有聖母醫院同伊利沙伯醫院。

聖母醫院一星期只有一日係睇甲狀腺專科,啲醫生平日都有唔同工作。我因為一次唔記得攞醫生紙,要補番!! 個護士叫我上老人科搵番個醫生簽名。我先發現咋!!

我仲次次去見醫生都唔同醫生跟我個case。所以都唔係個個醫生都比我話事架!!

有啲都堅持叫我咁後生快啲做放射治療!! 我最後都有做!! 詳情下次再講!! (待續……)