千其唔好諗住要落曬成個妝再化過!

其實依家市面都有好多產品可以響化好妝之後用! 不過都好少用呢類嘢!

不過以下就有支 eye gel 想同大家分享吓。

唔知有無人留意到,響街上面啲人或者自己出咗街一段時間之後,眼下面塗得好好地concealer會有裂紋呢??  其實一黎係地對眼活動所致,二黎好好可能係太乾都唔定!!

就係時時都好dry,所以先有以下推介!!

呢支 Shishedo  eye soother 好保濕! 最方便係化咗妝之後都可以用!! (不過都要提提大家!! 為免糊妝,最好都係少量少量地塗上。 )

有時鼻翼位乾都用佢! 帶一支出街可以解決唔同地方乾問題都唔錯啦!

但係如果大家想用埋佢做日常的 eye gel 就要睇下你膚質啦! 可能後生啲就OK! 年紀比較大!! 所以就覺得唔夠潤啦! (忽然又認老…..哈哈!!)

另外都要提一提佢去黑眼圈功能。話哂佢係有講過有呢個功能……但係講真,就唔係好覺得佢有咩效啦! 不過功效嘢就不係人人都一樣!!大家都不訪一試!!