今次有件產品我用咗一段時間,好想同大家分享吓我嘅用後感啦!!

<彩豐行JOSERISTINE收毛孔激素>

呢支彩豐行買既收毛孔激素,我都係第一次試!! 佢價錢只不過係$58,有30ml,所以都係好經濟!!

佢係水狀,好易同好快吸收!!

呢支收毛孔激素嘅主要成份:

左旋乳

尿囊 (Allantoin) – 有舒缓肌肤、促進细胞修護,軟化角蛋白。

金縷梅精華(Witch Hazel Extract) – 能够迅速滲入皮膚,由内而外全面調節肌膚,平衡皮膚PH值及油脂分泌,净化毛孔,修復受損的肌膚,有效調節舒張毛孔。

唔覺唔覺已經用咗3/4支啦!!我都有日日用,除咗覺得佢好快吸引外,我就唔係好覺佢有收毛孔嘅功效!

響彩豐行個網頁就有其他人話佢好有效!! 大家都可以 click 以下條 link 去睇睇!

http://www.choi-fung.com/chinese/online/goods.php?pid=A263

不過響我搵資料期間,就見到如果你係油性肌膚,就會見效啲。

因為金縷梅精華最有效補充水份,平衡油脂分泌,有效收細毛孔。

所以如果你地係油性皮膚就更加要試試啦!!