好多女士都有細紋嘅問題!!

引致細紋可以有好多原因!! 可能係水份流失,又可能係唔夠骨膠原……

不過我就試過以下產品可以改善細紋!!

<TRI-AKTILINE瞬間抗皺除紋霜>

據稱佢嘅抗皺功能好強!!

呢個產品出嘅時候,廣告話佢可以撫平細紋…… 係咪咁勁呀!!

佢有3 大成份即時改善細紋:

1. 植物性類肉毒桿菌 (Gatuline® Expression) – 放鬆臉部肌膚,不再加深已生成的表情紋。

2. 海藻酵母精華 (Kombuchka™ PH Extract) – 促進細胞保水能力,撫平臉部細紋,平滑肌膚。

3. 六胜肽膠原蛋白
(Argireline®) – 從肌底改善細紋,恢復豐潤肌膚。

見到好似好有效咁!! 我就買黎試吓,睇吓佢可唔可以改善我嘅…..千年眼紋!!(因為我條眼紋已經存在咗幾年,我諗要佢完全消失都好難!! )

用法:

每次少量印響想改善嘅地方。輕輕拍打直到完全吸收為止。(記住一定要拍,唔係打圈按!!如果唔係就無效存啦!)

用後感:

用咗半支,唔止條眼紋淡咗!! 最明顯係兩條法令紋都淡咗!!

啲朋友都覺得我個樣後生咗,精神咗,靚咗!! 

持久度:

我用完第一支嘅時候,未買第2支期間停咗幾個月無用。

條法令紋都無即時出番黎。條眼紋都無明顯惡化番。所以佢嘅持久度都OK架。

有好嘢一定要同大家分享!! 我都就快用完第2支啦!! 你地都快啲買黎試啦!!