一白遮三醜?? 係咪真我就唔知??

但係我淨係知唔做防曬會老得好快 (啲死人UVA好勁架!!) ,仲會令皮膚缺水而攪到毛孔粗大囉 (一定係啲UVB 啦!! 燒傷曬我啲細胞!!)!

所以所有注重護膚嘅人都要做足防曬!!

我細個嘅時候,年年暑假都曬到黑”蚊蚊”架。細個嗰時就梗係唔識做好防曬啦!! 結果咪攪到啲毛孔大哂囉!!

依家仲唔知衰咩!! 無SPF25 PA+++防曬我都唔用呀!! 我好驚萬一曬出斑就更煩啦!!

早前我要長時間戶外工作,見 Neutogena 加咗 helioplex ,好似好好! 又見佢做特價,咪買支番去試吓囉!! 佢有SPF 50 PA+++。(注意我係用普通白色嗰隻,唔係紫色或者肉色嗰隻喎)

最近同啲 friend 食飯,佢地都問我點解曬唔黑!! 我估呢支防曬真係有效啦!!

不過我覺得佢都幾難推,但佢防曬度高,所以都值得一試!!

如果大家都怕 Neutrogena 太黏的話,可以試試 IPSA 嘅 Super Sun Block,佢都係SPF 50 PA+++,但佢就好清爽!! 我都買過幾次,陪咗我都有三個 summer 架啦!!