我認真地數一數,原來我出席過嘅婚禮多到有二十個以上。

都無諗過有咁多。當中仲有四分一以上,我仲做埋伴娘/姊妹!! 每對新人我都祝福!!

講到我覺得最浪漫嘅就係響關島做伴娘嗰次!!

關島地方細細,但係好靚!! 仲有我鍾意嘅陽光與海灘!! 結婚同時又可以一家人去旅行!! 幾好呀!!

啲海水又清,啲沙又幼!! 鍾意陽光與海灘嘅人都應該去吓!!

個沙灘係咪好正呢??

我地去到關島主要嘅交通工具就係以下呢啲車!! 好有特色!!

幾方便架!! 仲要係循環綫,一個價錢就可以環島遊!! 仲因為佢無窗,可以去到邊影到邊!! 不過我地去嘅地方不多,因為行程只有三日,都幾趕!!

因為我地係自由行同埋已經係幾年前嘅事,都唔記得呢個係咩景點潻!!

呢個景點叫「天涯海角」,好多人去,可能係個名夠浪漫!!

你地睇吓!! 當時唔只係我瘦架….連LEO都係瘦架!!

我地住嘅酒店可以離遠望到我個friend行禮嗰間教堂架!!

我地住嗰間酒店可以睇到無敵海景,仲可以睇埋日落!

講咗咁耐,不如講番個婚禮啦!! 個教堂好靚!! 好浪漫架!!

係咪好正呢!! 行禮中,仲有 LIVE 嘅 PIANO 同真人唱歌!! 好好聽,場面好感人!!

間教堂全落地玻璃,仲對正個海!! 超靚!!

間教堂嘅外觀都好出!! 好有型!!

仲有我想成機讚吓我媽咪,因為仍穿水晶手飾真係有一手!! 以下張相新娘子嘅頸鍊 就係我媽咪嘅佳作!!

行禮當日正正就係中秋,我地仲帶埋燈籠去海灘玩潻!!

最後我仲要話比大家知我 honey 幾咁為食囉…..當我仲忙緊準備茄汁食薯條,佢已經急不及待掛住食食食囉…….