泰國是也!!

又可以陽光與海灘,買嘢又平,款式又多,非泰國莫屬!

不過我大多數都係跟團去。

一次答應咗一位好友帶佢同佢個女一齊去! 我就開始自己計劃行程啦!

因為我呢位好友第一次帶同個女去咁遠旅行,所以我排嘅行程又要有傳統泰國旅行要做嘅嘢,更加要有我最like嘅shopping啦!

坐在響機場等上機時,我就已經好緊張! 我又唔係等一次去…..可能係好期待同好友去啦!!

一到步就去酒店,係一間好泰式嘅 Siam Herritage。佢真係幾好,又近 subway station。你地下次去泰國,真係可以考慮吓!!

我仲好鍾意佢個餐廳,食早餐時食嘢嘅地方。樓底又高,感覺好relax!!

我地有一日去咗Chatuchak Weekend Market。我都係第一次去。嗰到真係大到一日都無可能行得哂!!

所有鋪都細細的,但係啲貨就好多。你地睇到上面張相就見啦!!

其實好多酒店馬來西亞嘅酒店都有local tour可以參加!! 好方便!!

係Siam Herritage都有,個導遊就坐係個門口旁邊。

你地見到佢嗎?? 真係唔多覺眼架…..

去local tour真係做啲好local嘅嘢!! 就係坐船遊水上市場。

影得唔錯係咪呢?!?!

仲有呢張好得意嘅相!!

我地仲有去騎大象!! 不過我怕高,無騎!! 淨係幫佢地影相!!

有一晚我地仲有去泰國最高嘅酒店 R66 飲嘢!! 比張夜景你地睇吓!!

係咪好正呀!! 你地下次去泰國有時間都要去吓!! 好浪漫…..好靚架!!

最後比你地睇吓我地嗰次旅程有幾癲!! 買咗勁多嘢!!

你地有無見到我肩上嗰兩隻公仔?? 遲啲你地就會響純影集入面見到大量佢地嘅靚相架啦!! 嘻嘻!!