為咗去啲咁特別嘅地方。我仲特燈買過個好啲嘅相機架!! 你地睇吓啲相係咪真係靚啲??

響市集到見到啲當地小食!! 我都試咗啲!! 但係我最後都無試到蜘蛛,烏龜我就更加唔會食!!

市集見到啲超大粒嘅龍眼,真係大到成粒乒乓波咁!! 仲要好甜!! 好好食!!

柬埔寨同泰國一樣都有啲水上市場,有船響河到賣嘢!! 不過柬埔寨嗰啲船好似再簡陋啲!!

去柬埔寨一定要去睇最壯觀嘅吳哥窟!! 好大好宏偉!!  但係我影相唔多,因為天氣真係太熱啦!

吳哥窟真係好大,要行好遠先入到去影相。但係天氣好好,點影都靚!!

唔講你都未必知!! 這張相內吳哥窟倒影嘅地方唔係一個湖,只係一啲雨後剩低嘅水。 影到這張相真係意外收穫!!

我地坐嗰架旅遊巴在路上壞冷氣!! 個司機仲要自己修理埋架車。好厲害!!

一班旅客在排隊”間”水而行。我當時都好驚叉錯腳….好驚一腳都係泥! 好彩!! 無事!!

柬埔寨嘅巴士就係咁!! 人同貨都坐同一架車!! 睇住佢地上車係一項藝術!! 真係好勁!!

 

呢張相係我地架巴士第二次停低修理嘅時候影嘅!!

想睇更多柬埔寨嘅相?? 留意遲啲我在去玩去癩嘅post啦!!