我相信無咩女士係唔鍾意食甜品嘅!! 但係今次我推介嘅甜品係連男士都超 like !! 

好多住將軍澳嘅人都知有間好好食嘅甜品叫聰嫂。但係我都好想推介比啲仲未知道嘅人知…..真係好好食架!! 特別係如果你同我一樣都鍾意食榴槤的話,就更加一定要去試吓!

唔好講咁多,睇相最實際!!

次次去都要食榴槤水晶珠!! 一睇就知我啲朋友都好鍾意食榴槤啦!!

最好三五個friend一齊去,咁就可以試多幾個口味啦!

楊枝金露 – 好足料,好多柚,好好味!! 食過即刻覺得其他地方嘅楊枝金露都不外如是!! 必試推介!!

紅豆茸豆腐花 – 雪到啲紅豆茸好似食雪糕咁! 好特別!! 再加埋啲好滑嘅豆腐花!! 一流!!

龍眼椰果冰 – 呢個味道清甜,真係未食過咁好食嘅龍眼甜品!!

涼粉….我夏天嘅 favorite!!

涼粉豆腐花 – 這個同其他相比,太普通咗啲! 可以嘅話都要留位試其他先!!

蜜瓜豆腐花 – 食落有好 fresh 嘅感覺。啲蜜瓜磨成茸再雪到好似雪糕咁! 夏天食無得頂呀!!

西米露啲西米好多都會另上。 因為啲西米太凍就會變硬!! 所以最好都係一路食一路加!!係咪 好細心呢!!

榴槤水晶珠 – 必食推介!! 榴槤肉好足料,仲要食親都係靚榴槤!! 鍾意食榴槤嘅人更加唔可以錯過!!

大家唔好以為上面啲相係我一次過食架!! 其實我係聰嫂嘅常客!! 雖然我住好遠,都會時時同唔同嘅 friend 去食!! 聰嫂已經有三間分店啦,我三間都試過哂!! (真係忠實 fans!!)

但係我都仲係鍾情寶林嗰間!! 最近我又同honey帶朋友去食啦!! 你睇我地食得幾開心!!

 

掛住影個靚樣!! 連碗榴槤 mousse 無入鏡都唔知潻!!

真係好好味架!! 你地都快啲去食啦!!

我真係好鍾意食!! 你地睇我食到個碗咁乾淨先走就知啦!!

其實我仲有其他推介架!!
如果大家唔係好食得凍嘢!
可以試吓”薑汁意大利涼粉”
(雖然都係凍,但係薑汁驅寒)。

仲有我 honey 最愛嘅 “南瓜露”,呢個真係熱嘅!
最利害係佢有一絲絲南瓜絲,有啲咬口!!
遲啲冬天再補番張相比你地睇啦!!