講到熱愛 Burger King,我同我 honey 都好誇張吓!

唔知有無人留意到,市區嘅Burger King 係唔同機場及山頂嗰間呢??

我地一得閒就會去食,仲要係去機場或者上山頂嗰間。

周不時都有新發現!! 昨日就響機場嗰間就見到以下新 burger!!

 

我地一於好少理,兩個試哂!! 等我honey 買已經好緊張啦……

有得食!! 有得食!!

想食都要張靚相先!!

到啲 burger 啦!! 首先係 Mushroom Swiss Angus Steakhouse Burger!!

好好食!! 蘑菇香,牛肉汁又濃!! 真係回味無窮!!

跟住就到 Classic Angus Steakhouse Burger!!

哇!! 不得了!! 見到啲芝士就知好和味啦!! 唔係講笑,真係好好食!! 大家有時間一定要去食吓!!

我地離開機場之前仲試埋佢個 {火腿芝士牛角飽},呢個啲沙律醬好多,所以我就唔係好 LIKE!!

最後再分享吓我同 LEO 之前食Burger King 嘅相啦!!

 

 

 

最…最後,仲有呢個最勁!!  Triple!! 好利害!! 一個人真係好難食得哂!!