由好耐之前開始,我唔係拉直啲頭髮,就keep住電髮!!

其實我都知我啲頭髮早就死哂,不過我都無放棄佢地架,仲會周不時比啲營養佢地!

不過我就懶,好少同我啲頭髮敷mask。(係…..我認!! 對住我啲頭髮!! 我真係無對我塊一樣做咁多保養!! )

但係我次次洗完頭,吹髮前都會塗些 hair essence!

呢支我係元朗一間賣頭髮用品批發嘅地方買嘅hair essence。佢嘅成份有海藻,可以修補受損秀髮。佢仲好保濕! 果然係一皇牌推介!(係呀! 你無睇錯!  頭髮都要保濕。問你死未?? 哈哈……)

 另一推介係我響同一間頭髮用品批發店買嘅護髮素,佢適用於受損秀髮! 用佢洗完頭,啲頭髮好順同好滑!好正!!


特別拉完負離子之後,用完佢啲頭髮又滑又直!! 大家見到凡我真人或者睇到我啲相就知啦!!

其實呢個護髮素仲有同系列嘅洗頭水,不過我就覺得好一般!! 用 Tresemme嘅洗頭水仲好過佢。所以我都唔多講啦!!