唔知大家對美容院有咩睇法呢?! 我就無咩好感!! 以下係我嘅不快經歷!

相信所有人去美容院都試過比人hard sell 買course! 唔知大家反唔反感?? 以我咁怕麻煩嘅性格就好憎呢啲行為!

佢地最鍾意困住你響房裡面,然後不斷迫妳買course。你唔買佢地都唔會咁易放過你。繼續不停遊說妳,直到你肯買,先肯放你走!

買完個course,惡夢仲未完! 好多次我打電話去預約都 full booking! 仲要個course 都未完又叫你再買! 仲有呀!! 明明買course 嗰刻講好每次做facial只扣一格架麻….但係次次去到都話妳皮膚太乾呀、無光澤呀….等等等等…..總之一定有特別嘢要妳做,然後扣妳兩格。

最過份有一次,我約好朋友做完facial之後食飯! 我又怕做做下facial瞓著咗。為免遲到,所以我校好電話的嘅閙鐘一個半鐘頭之後響先開始!  點知到我閙鐘響嗰刻,都仲未有人幫我起倒膜!

我只好耐心等候啦….最後等到我個 friend 打電話比我。 我問番個 friend 幾點…..先知我個 facial 已經做咗兩個鐘有多!  最後我唯有自己卸下倒膜,用枱面啲濕棉花自己清理乾淨!

走之前我都有走去 reception 同啲人理論架! 不過我當時趕時間,無追究!!

直到我下一次再去做facial嗰時,佢地先同我道歉! 仲話唔計我上次嗰次 facial 潻! 我當時心諗:「是但啦! 反正完咗個course,我都唔會再join 任何course啦!」

最後為免麻煩,我將最後幾格嘅 facial 都豪咗比佢! 好過又比佢地煩住要我買乜買物!!! 事隔幾年,佢地仲會打比我問我幾時去做 facial……我真係睬佢都傻,理鬼佢!!

我仲想提提大家,我去嗰間係一間有名氣及連鎖式經營嘅美容院! 所以大家唔好因為佢有名氣,就掉以輕心啊!

最後祝各姊妹好運,唔好遇到衰嘅美容院!!