今次講台灣,一個平平地,仲有好多好嘢食嘅地方!!

上次講到我第一次去台灣就發生咗啲事…..真係唔係好想記得囉!! 
一落機就遇著落雨,地面濕滑,我拖住個行李響街到行。

去過台灣嘅人都知佢地啲舖出面嘅地面大都高度不一啦,我就係因為咁而滑倒……成個人向前扑……隻手都黎唔切按住個地下……個咀落地!!!

當時我honey 響前面搵緊坐咩車,我真係痛到不停咁喊!!

到佢發現,我先叫佢幫我睇吓啲牙…..撞到兩隻門牙….流哂牙血!!

我當時個咀唇已經痺哂,無哂感覺!! 我不停問…..我啲牙點呀? 我啲牙點呀?

Honey 話有一隻牙移咗位……死啦!! 死啦!! 即刻攞鏡出黎照。有隻門牙真係好似脫落咗啲咁!! 我一見到,即刻推番佢上去。好彩之後好快就止咗血!! [之後番到香港先諗起!! 當時應該去睇醫生啦…..買咗旅遊保險都唔識用!! ]

當時真係超擔心+傷心。好彩之後都無事。

繼續講番行程啦!!

第一站係九份嘅一間民宿。我一去到真係無心情,你見我咁呆就知啦!!

個咀又腫咗,真係無哂 mood!! 出面又落大雨!! 雖然嗰日我地都有四圍行吓,不過就無咩點影相!!

直到之後出番市中心,我地入住咗一間溫泉旅館,啲心情先好番啲!!

間房好大,我地仲拍埋咗兩張床。所以有張 Super Giant Bed!! 正!!

跟住一入去個廁所,真係超鍾意!!

真係好大,仲可以自己響房浸溫泉。又乾淨,總之我就非常滿意啦!!

比個浴缸嘅close up 大家睇吓啦!!

係咪 very good 呢?!?!

呢間叫做「水美溫泉旅館」,佢個門口都好靚架!!

仲有佢交通好方便,坐捷運到新北投站行5分鐘左右就到!!

你地下次去台灣都記得要住吓!!

我地去台灣仲有參觀「中山紀念堂」。好宏偉!!

我地仲好好彩,去到無耐仲睇到兩班士兵交替儀式潻!! 唔洗等!! Yeah!!

睇完歷史,不如講吓食咗啲咩啦!! 一講到食,真係流哂口水!!

先講出名嘅「鼎泰豐」小籠包啦!! 我地足足等咗1個鐘有多先有得食!!

佢啲菜肉蒸餃OK,但都係佢啲小籠包最好食。你地睇吓我 honey 食到停唔到口嗰個樣就知啦!!

去台灣梗係要行夜市搵食啦!! 其實我地食咗好多,要講哂都無咩可能!!

不如淨係講啲我覺得特別好食嗰啲啦!!

「鹽酥菇」真係我嘅其中一樣必食推介!! 好香口!!

呢個我都唔記得咩名堂…..但係個味好特別!!

仲要加好多嘢先做到嘅味道。好難形容!!

跟住到我另一最喜愛食品,就係「棺材板」啦!!

每個夜市都有得食,我每次經過都想食,但係個肚又裝唔落!!

最後推介係響西門町食到嘅「鴨肉扁」!!

雖然啖啖肉,但係唔油膩!! 真係會食到停唔到口!! 如果唔係好飽,我都想食多碗先走!!

今次台灣就講住咁多先!! 下次講邊到好呢……