早前出去行街,見到個sales個鼻脫甩哂皮!!

唔問都知佢係傷風,流鼻水導致到咁啦!!

我就忍唔住要介紹佢用「曼秀雷敦薄荷膏」,佢嘅薄荷成份可以通鼻之外。

佢仲有滋潤成份可以大大改善兩邊鼻翼脫皮嘅情況。

曼秀雷敦薄荷膏

我時時都帶住呢個細細size嘅「曼秀雷敦薄荷膏」響身。

其實我好細個就已經用佢架啦! 因為我細個嗰時,個鼻呼吸唔好。 要晚晚都用佢幫助我呼吸。

只要將薄荷膏大面積塗響鼻同胸口,就可以幫助呼吸回復暢順。我細個好長時間都係靠佢,先可以瞓得好。67

不過佢除咗可以舒緩傷風引致嘅鼻塞、胸口翳悶及頭痛不適外,我上網仲search到佢有以下功能:

擦傷燙傷:做家務時,很容易燒傷、燙傷及擦傷。用大量曼秀雷敦薄荷膏塗於傷處,並用繃帶包裹,可迅速減輕痛楚。如嚴重者,應儘快就醫。

皮膚拆裂:秋冬天氣寒冷乾燥,使用曼秀雷敦薄荷膏可滋潤肌膚,其清涼柔和的功效可使血液循環恢復正常,減輕皮膚爆拆、瘙癢,令肌膚回復健康。

蚊蟲咬傷:能立刻舒緩昆蟲咬傷而引起的瘙癢、疼痛。

太陽炙傷:皮膚不慎曬傷,將曼秀雷敦薄荷膏搽于患處或塗在清潔軟布上輕敷,清涼舒適,能使皮膚消除紅腫減輕疼痛,令皮膚迅速康復。

推拿按摩:採用曼秀雷敦薄荷膏推拿按摩,其解除肌肉酸痛的多種藥物成份,能有效地舒緩疲倦所帶來之肌肉痛楚及酸軟,所以在海外早已被桑那按摩浴室所普遍使用。

熱痱:在夏天,皮膚往往因出汗過多而生長熱痱,用曼秀雷敦薄荷膏輕搽患處,可治療熱痱及燙傷。

鬚後滋潤:曼秀雷敦薄荷膏還可滋潤剃鬚後的乾燥皮膚。

勁!! 真係要買番瓶回家看睇門口先得。

不過一般家庭裝(85 gm)可能太大,唔方便帶出街!

如果大家都想買番我以上張相嘅細size (10 gm),就要去萬寧或者屈臣氏先有。

因為我都試過去藥房搵,大部份都無架!!

唔想白行就記住啦!! 5