過去一個月我去咗一間牙科診所番工。未做過都唔知原來有好多人唔識正確嘅刷牙方法。

今次就同大家分享吓我嘅牙齒保養啦!!

不如就由選擇牙刷開始啦!!

牙刷

1. 最好選擇軟毛牙刷。(有好多人唔知,用硬毛牙刷大力刷牙,好多人刷蝕哂啲牙都唔知!我都試過有一日發現隻牙無咗一”忽”,好彩我好早發現補番!! )

2. 用作刷牙的部份不要太大,如果唔係就不可以清潔到我地大牙最入的位置!! (大家要注意啊!!)

3. 如果大家想用電動牙刷就要選擇「音波」震動的比較好。

 

 

正確刷牙方法

刷牙至少要刷2-3分鐘。

我會先刷大牙外側,將牙刷斜斜地貼近牙肉刷。兩隻牙一組地打圈咁按摩牙肉。(完成上下排的大牙)

門牙外側都係要貼近牙肉斜斜地刷。

大牙內側同外側都係要斜斜地打圈貼近牙肉按摩。

門牙內側就要將支牙刷打直(同我地啲牙齒成90度咁刷!)

特別要注意下排牙齒內側,因為近口水腺,特別容易有牙石。

【講到呢到,大家係咪好懷疑,我地由細到大都話刷牙,其實我地大部份時間都在刷牙肉的。】

到最後真正刷牙嘅部份,就係大牙面啦!!呢個位仲係全個刷牙步驟可以大力啲嘅地方,其他地方都唔洗太大力。

大家緊記唔係大力就一定好架!!

我都知大家無圖畫睇好悶架啦,大家不妨睇睇以下ORAL-B 條 link: (仲教埋用電動牙刷嘅方法潻 )

http://www.oralb.com/tw/learningcenter/dailycare/brushing.asp

為咗考考大家係咪真係明白,我仲搵咗個遊戲比大家玩吓。睇吓你地有無認真清潔你地嘅牙齒!!

http://www.colgate.com.tw/app/Colgate/TW/ZH/OC/Information/InteractiveGuides/BrushTool.cvsp

如果大家好似我咁,都唔鍾意睇牙醫的話。大家就更加要好好愛護牙齒啦!!

想再清潔得徹底啲,最好就用埋牙線啦。咁就更加好啦!! 4